tarcinnn Aslicamm bence de öyle pişik olur diye korkuyorum çok. Bir de beyefendi yeni bezi takıyorum, zar zor uyutuyorum yatırıyorum bi tur daha yapıyor 🥲
tarcinnn Sontvbukucu ben ikisini de değiştiriyorum şuan ama paşa hazretleri yeni bez takılıp yatırıldığında tam uyuyor bi tur dah kaka yapıyor 😂 o yüzden sordum 1-2 saate uyanıyor zaten diye bekletiyor musunuz sesi duyunca değiştiriyor musunuz diye ☺️
Sontvbukucu tarcinnn hehe evet kucukken oyle oluyor ama hele temiz beze sıçma olayi hehduheud ama hayir hic bekletmedim ben. Kakayi bekleten yoktur diye düşünüyorum 🙂
Deletedmom_58 BurcuGorkem degistirmiyorum zaten sabaha anca dolmuş oluyor,hatta bazen terledigi için dolmuyor bile
Serpilctn BurcuGorkem arada çok Nadir kıyamıyorum öyle dolu dolu kalmasın istiyorum rahat uyusun uykusu kaçıyor ama olsun anne demek fedakarlık demek😀😀
Rabiaugur BurcuGorkem benimki 2 aylık azıcık işese bile değiştiriyorum kıyamıyorum ama artık sadece işerse değiştirmw diyolar öyle yapıcam heralde bazen uykusu açılıyo gerçekten
Gizem51 Rabiaugur alıştırdıktan sonra bezi çok az yaş olduğunda bile hemen husursuzluk çıkartıp değişmenizi ister
AkademiikAnne BurcuGorkem Gece bezi kullanabilirsiniz, birde külot bez daha iyi oluyor gece. Değişmiyoruz biz sleepy kullanıyoruz dışarı geçirmiyorda akşam 7 sabah 8 e kadar duruyor bazen
Gizem51 Jeatimo çiş azalması terlemesiyle mi alakalı benim oğlumda çok az çiş yapar oldu da önce böyle değildi
Hcrsyn Gizem51 bunu bende merak ediyoeum su 4 gundur cisi az asiri terliyo doymuyo desem ayni beslenme rutinini kullaniyorum dogdu dogali bu arada 3, ay 1gunluguZ
LohusaCicegi Gizem51 4,5 aylığız bizimde azaldı. Terledikleri için vücut ter olarakta atıyormuş o yüzden bez sayıları azalmış
Songulhasan Gizem51 benim de 6 aylik bebegim benimki de çiş azaltti normal midirr yaa yeniyim bu arada herkese merbaha hayırlı günler
Alparslan616161 BurcuGorkem akşam yatırmadan önce değiştiriyrm bidaha sabah uyanınca doldurursa doldurur yapcak bişi yok uykusunu bölünce vay halime olur
RainOverMe BurcuGorkem kullandıgınız beze de baglı biraz hangı bezı kullanıyorsunuzkac kg kac numara bez kullanıyor bebıs
Teemo07 BurcuGorkem 1 yaşından sonra başladım değiştirmeye. 3 kez falan değiştiriyorum. Önceleri uyanırdı. Simdi mama içerken hemencicik değiştiriyorum daha rahat ediyor. Uyanmıyor da.
Irmakprensesinannesi Teemo07 bence değiştirmeyin bebek ler sabah kadr aynı bexle uyur zatn gece çok tis yapmaz lar 2 aylıktan beri hiç degstirmem 1 yaşında kızım hiç hiç de rahat siz oldugunu bilmem anca kaka yaparsa degsitiriyorum
afacanbebe Hcrsyn benim oğlumunda çişi azaldı sabah akşam gece her an acayip terliyor günde 2 bez değiştiriyorum gece hiç yapmıyor zaten