Muniii bende antalyada yasiyorum 48 gunluguz. İlk baslarda klima acmak istemedik ama bebegimiz ateslendi. Doktor kesinlikle kullanmaniz gerek dedi. Actik sonra tikaniklik yasadik. Eczanede gifferin damlasi oluyo onu yazdi doktor ama biz serum aldik daha ucuz oldugu icin tikandikca siringayla 3-5 damla sekilde sikiyoruz. Ama siz gifferi alin bebek kucuk biz bilemedik siringa uygun olmayabilirmis. İlerde siringa kullanirsiniz