Bende klima kullanıyorum zıbın üstüne uzun kol çoraplı tulum giydiriyorum burnunu serum fizyolojik ile açıyorum birde buhar makinası aldım oda büyük çok etki etmiyor ama bilemiyorum, sicakken terliyordu gecede üç dört kez değiştiriyordum şimdilik bir problem yasamadim