Selam herkese, 2 yaşında oğlum var ve düz yolda yürümüyor. Koltuklara tırmanıyor ayakta duruyor ama yürümüyor, kafamıza takılıyordu doktora götürdük emar falan çekildi çok şükür sonuçlar tıp açısından iyi çıktı. Nöroloji doktoru çocuk gelişim uzmanına yönlendirdi, uzun zamandır takip ediyorduk zaten kendi kendine sallanıyor, göz teması babası ve benimle kuruyor ama başka kimseyle bize baktığı gibi bakmıyor, ismine de seslendiğimizde yine bize bakıyor ama başkası seslendiğinde bakmıyordu. Test yapıldı ve gelişim geriliği çıktı. Şimdi çocuk psikiyatrist ine gidicez net tanısı konulur büyük ihtimal çok zor süreç, inşallah çözülemeyecek bir durum değildir evladımız tabi ki her türlü ama yine de insan konduramıyormuş üzülüyoruz haliyle Allah kimsenin başına vermesin. 😢