Angelangelll rumeysademirhan normal bence zamanla dusuyor. Bizimki dogdugunda sarilik oldu ve tesadufen bu degerin 7000 lerde oldugunu ogrendik cok.korktuk. ama ilac kullandi ve dustu cok sukur su an cok saglikli ve cok yaramaz bi kizimiz var