ikiKudurukAnnesi merhaba ben hamileleyken değil de bebeğim dogduktan sonra bebeğime yapıldı bu test. Bebeğinizin bulundugu ay da onemli cunku ay gectikce bu değer dusuyormus. Oglum 7,aylıkken yapılmıstı olması gereken değer aralıgından 10 12 kat yuksek cıkmıstı ama bulundugu aya göre normal demişti doktor