NeseA enjektörün içine serumu al bebeği eline yüz üstü kafasını al önce sağ deliğine 5 mm sık boşalt sol tqraftaki pislik dökülecek sonra soldan yap en sonda aspiratörle çek hepsi gelecek 5 mm fizyolojik serum kiri yumusatacak bu şekilde yap iyi gelecek emin olabilirsin hiç korkma dan bismillah de yap bende hep böyle yapıyorum kızım 7 aylık hala yapıyorum üzülme günde 3 sefer bu şekilde yapabilirsin zararı olmaz