Inan Allaha şuan burun tıkanıklığı yüzünden oturmuş bebeğime ağlıyorum sabah başladı tıkanıklık ne uyudu ne emdi gözlerinden yaş geliyor acile götürdük doktor bebeğime bakmadı bile bi sprey yazdı devlet karşılamıyor dedi nöbetçi eczaneden bulamadık onu yoktu onun yerine serum fizyolojik verdi bize eczaneci hicbir faydası olmadı bebegimin gözleri şişti artık yaş akmadan ve uykusuzluktan pislik doktor hiç ilgilenmedi yaa. Bebegim için çok üzülüyorum dua ediyorum inşallah iyi olur inşallah 2 aylık daha yaa çok günah yaa ne yapcam bilmiyorum