Mzyttlyatc iki isim olunca sıralama farklı söyleyebiliyorlar, bazı yerde ilk ismi bazı yerde ikinci ismi kullanıyorlar. Ben her iki ismi de severek koyduğum iÇin çok takılmıyorum. Belki oğlum adını bile beğenmez büyüyünce değiştirir, ona bile bişey demem. 😁