Mzyttlyatc Merhabalar kızlar oğlumun ismini Asil Yiğit koyduk fakat eşimin tarafı Yiğit Asil diyor , içten içe biraz sinir oluyorum ama birşeyde demiyorum . Bebeğine 2 isim koyan annelerin fikrini alabilirmiyim .Sizce sinir olmam tuhafmı 🙈😊
Wonderful_mom Mzyttlyatc buyuk kızımın 2 ismi var kimse benim koydugum 2.ismi ile seslenmiyor babasinin kydugu ilk isimle sesleniyorlar.. sinir oldum 2.cocuguma tek isim koydum
kivirciginannesi Mzyttlyatc Benim için sıralaması fark etmezdi, Eşimin tarafı eşimin koyduğu ismi, benim tarafım ise benim koyduğum ismini söylüyor. Gerçi oğlum benim koyduğum ismi kullanıyor kendisi😀
Calikusuuu Bu yüzden kızıma tek isim koydum babası oğlumuza iki isim koysu okulda ilk ismi ailede ikinci ismi kullaniyolar
Mzyttlyatc Calikusuuu Peki sizide rahatsız ediyormu bu durum , tek seslenmelerinden ziyada sıralamayı yanlış söylemeleri biraz rahatsız ediyor . Öyle isteseydik kimliğede öyle yazdırırdık sonuçta
t_bulut Wonderful_mom bizde tam tersi kimse eşimin koyduğu ismi söylemiyor herkes benm koyduğum adı sölüyor haliyle oğlumda sadece o isme dönüp bakıyor boşuna ilk ismi koydu sayın eşim
Mzyttlyatc kirmizibasliklikiz_ Bilmiyorum neden böyle hissediyorum fakat sonuçta yiğit asil diye düşünseydik öyle yazdırırdıkkimliğine . Birde aslında farklı bir algı olsun istedim Asil bir Yiğit düşüncesiyle böyle koymak istedim Yiğit Asil dediğimde bana garip geliyor 🙈😊
Mzyttlyatc kivirciginannesi Aslında Asil bir Yiğit düşüncesiyle bu şekilde koydum , cinsiyeti belli değilken Yiğit i rüyamda gördüm Asil ismide çok hoşuma gidiyordu bu şekilde Asil Yiğit koydum birazda alışkanlıklarıma bağlı biriyim ondanda kaynaklanıyor olabilir 😊
Bebikimm Mzyttlyatc yani yanlış anlama ama saçma Bi takıntı olmuş senin ki. İkisini de söylüyorlar sonuçta. kimliğindeki sıralamaya dikkat edelim aman yiğit asil demeyelim de asil yiğit diyelim mi desinler 😂 öyle alışmış ağızları, ha kasti Bi durum varsa sırf sen öyle istiyorsun diye tersini söylüyorlarsa o zaman gıcık ol 😂
Doga0812 Mzyttlyatc oğlumun adi Güney Miran …Güney ismine pek razı gelmediler bizde çok istedik ama yinede gönülleri hoş olsun diye 2.ismi Miran koyduk bazı dili dönmeyen yaşlılar oluyor Miran diyor 😄 Ben Güney Miran diyorum okulda Güney derler büyük ihtimal hangi ismi istiyor ise kullanır ileride rahatsız olur ise ismini değişsin 😄
Mzyttlyatc Doga0812 Yaşlılara saygı duyuyorum dili dönmeyen Yiğit de diyebilir fakat sıralamayı yanlış söyleyenlere biraz sinir oluyorum içten içe 🙈😊
simaybrcu Doga0812 Güney ismi çok güzel. Güney isminde olanlar hep Mert yağız delikanlı oluyor😅 çevrem de öyle. Oğlum olsa ben de koyardım
Mzyttlyatc Bebikimm Aslında biraz öyle birşey seziyorum emin değilim ama o nedenlerde gıcık oluyor olabilirim , birazda alışkanlıklarıma bağlıyım 😊
Linaninannesi0 Mzyttlyatc bende iki isim koydum kaynanamın adı yasemin eşim çok istediği için tam adını değil yakın adı olarak Yasmin koydum ve kendi isteğimle Linayı ekledim ailedekiler yasmin diye sesleniyor ben de ailedekiler hariç dışarda Lina desinler diye kimliğine Lina Yasmin yazdırdım 😂
Mzyttlyatc Linaninannesi0 Neyse en azından kaynananızın ismide kötü bir isim değilmiş bence Yasmin de çok hoş olmuş 😊🥰
Linaninannesi0 Mzyttlyatc ikisi daha uyumlu oldu herkes yabancı isim gibi diyo 😂 Yasminin bi anlamı yok Lina isminin anlamı çok güzel cennetteki hurma fidesi demekmiş açıkcası onun için de sadece yasmin olsun istemedim
Poyrazin_annesii Bız mustafa poyraz koyduk. Eşim ve eşimin tarafı mustafa poyraz dıyor. Ben ve benım aılem sadece poyraz dıyorz😂
_ipekk18 Mzyttlyatc Muhammed Selim koyduk Herkes soruyor Muhammed mi diyelim Selim’im i diye hangisini kullanıyorsunuz diyor ikisinide kullanıyoruz tek dedikleri zaman hemen söylüyoruz Muhammed Selim diyin öyle alışsın diye öyle yani😊 özellikle eşim düzeltiyor söylüyor Ama sonuçta sizinde ikisinide söylüyorlar 😊
Mzyttlyatc _ipekk18 Zaten Muhammed (s.a.v) peygammerimizin ismi olduğundan tek söylenmezmiş , çok güzel bir ismi varmış Rabbim esirgesin , babası çok iyi yapıyor bence 🙏🏻😊
Olric11 Mzyttlyatc tek diyeceğim iki isim koyduğuma çok pişmanım oğlum kaldıramıyor Zaten tek isim söyleniyor