CizerBirAnne Ya birşey sorucam bende devlet kadrosunda kadrolu öğretmenim Kasım da ücretsiz izne ayrıldım Hazirana kadar yazmıştım dilekçeyi şimdi maaşımı tekrar almaya başladım Eylül ayında tekrar ayrılacağım sorun olur mu bu arada ayrılmadan önce 10 günlük rapor alma durumum söz konusu sonrasında ayrılmayı düşünüyorum