susunbebekuyuyo Mamo-annesi d vitaminini zaten ilk haftadan başlıyorsun doğduktan sonra 2 kızımdada o şekilde başladım
Bluesmommy Kullandığınız d vitamini biz doğumdan beri kullanıyoruz çok aşırı bir doz vermediyseniz hiçbir şey olmaz bence