İki çocuğum var biri 2 yaşında diğeri de 18 günlük çok zor ikisine birden bakmakta dolapta d vitaminiyle gaz damlası vardi bende yanlışlıkla bebeğe gaz damlası yerine d vitamini vermişim internette araştırdım kabizliktan başlayıp tansiyon yüksekliğine kadar çıkıyormuş ne yapmam lazım bebeğim 1 gündür de kabiz hiç kakasini yapmadı yardım edin lütfen