Bebegimm1 merhabalar benim bebeğimde de bir direnme uyumak istememe gece sürekli uyanma durumu var normalde iki uyku yapardı atak haftası bitsin düzelir dedim düzelmedi acaba tek uyku belirtileri olabilir mi hoş tek uyku uyutsam en fazla 1,40 dk uyur oda benim zorumla sizde bu süreç nasıl ilerlemişti acaba