Kplnnn Biz de 7 ay 3 günlüğüz ve doktorumuz ek gıda konusunda “hala %60-70 anne sütü olacak. 2 ana 1 ara öğün de ek gıda olabilir” dedi. Ben de şu şekilde ilerliyorum:
Sabah uyanınca anne sütü.
9.00-10.00 arası kahvaltı (labne, avokado, ekmek/yulaf, yumurta sarısı, muz/bebe bisküvisi, tuzsuz peynir, kayısı…gibi gibi. Çok katı olursa anne sütü ile yumuşatıyorum).
Arada anne sütü.
Öğle çorba (peynirli sebze çorbası, kıymalı tarhana çorbası, yoğurtlu pirinç çorbası…)
Arada meyveli yoğurt (hatta dışarı gezmeye çıktığımızda parkta oturup yiyoruz genelde).
Akşam eğer biz yemek yerken gözümüzün içine içine bakıyorsa öğlen yediği çorbadan az miktar veriyorum veya çatalla ezdiğim patates, azıcık ekmek içi vs. (Burada maksat oyalansın ve bizimle sofrada zaman geçirsin).
Uyumadan önce ve gece uyanmalarında da yine anne sütü veriyorum.
Umarım yardımcı olur. ☺️🌼