Betullyilmaz_ ruzgrnanns_35 ay evet benimde.. birde armut tipine sahibim kendimi inek gibi hissediyorum umarım düzelir bişeyler olur ya çok üzgünüm bende
NesliElisa ruzgrnanns_35 benim de büyüktü 4 aydır emzirmiyorum ve kötü bir görüntü söz konusu 🙄 eşim olsun diyor ama ben takıyorum param olsa hemen yaptırırdım 🙈🤩
Bluesmommy ruzgrnanns_35 eğer vücudunuza göre aşırı bir büyüklük söz konusuysa yapıyor. Ben de emzirme bitince devlette yaptırmayı düşünüyorum
Derya-Anne ruzgrnanns_35 heh aynı benimde öyle dışarı çıktığım zaman utanıyorum valla taşar biri görür diye kol altına doğru taşması önemli değilde üstten taşınca utanıyorum