ruzgrnanns_35 valla moral bozmak istemem ama kolay kolay düzeleceğini zannetmiyorum bende oğlumdan önce 95 takıyodum şu an 110 falandır büyük ihtimal Çünkü hala eski sutyenlerimi takıyorum daha büyüğünü alıp moralimi bozmak istemiyorum kızımda hiç sarkma büyüme falan olmamıştı çünkü emmemişti kızım ama oğlum 1 yaşını 6 gün geçti hala emiyo çok şükür ama büyüme ve sarkma oldu göğüslerimde durumum olsa oğlum emmeyi bıraktıktan sonra küçülttürürdüm valla çünkü göğüslerinin büyüklüğünden sırtım belim ağrıyo omuzlarım resmen sutyen askısı gelen yerler artık sararmış omuzlarım sırtım beyaz askıların izler sapsarı mosmor gibi bi tuhaf renk aldı gördükçe sinirim çıkıyo ve göğüslerimin ağırlığından omuzlarımla boynum arasındaki kısım çöktü resmen halimi siz düşünün