metehan2 bende taktırıp pişman olanlardanım !
Adet günümü uzattı , Eskiden ilk gün yoğun görürdüm 1 gün ağrı çekerdim şimdi ara ara 1 hafta boyunca hergün ağrı çekiyorum. 5 günde biten adetim lekelenmeyle beraber 10 güne çıktı
Kanama yoğunluğunu saymıyorum bile Birgün pişik oldum diye en yoğun günde kullanılan tampon taktım. Evden çıktım kafeye gittim 1 saat oldu olmadı dolmuş meğer Çıkartırken üstüm kıyafetim , WC felan hep kan olmuştu 😞
Pişman oldum Çıkartsam özel hastanede dünya paraya taktırdım 2 ay önce
Eşim istememişti hatta ömrümü yer benim Beni dinlemedin diye.