metehan2 bu gün taktirdigimin 11. Günü ilk gün sadece belimde ağrı oldu sonraki bikac gun 2 3 kere kasilma oldu onun haricinde hiçbir şikayetim yok ağır kaldırmak zorunda da kaldım çok korktum bişey olur diye ama olmadı psikolojik olarak sıkıntım var kayar mı acaba diye ilk kontrole kadar geri çekilmeyle devam etcem bunu asabilirsem bende sıkıntı yok diğer yöntemlere göre daha iyi bence yengem 4 yıl süreli spirali unutup 10 yıl kullanmış iltihap olmuş sorunsuz bi şekilde çıkartılmış takiliyken hep ağır kaldırmış çuvallar vs hiç bişey olmamış ve hiç kontrole gitmemiş onu aklıma getirip güzel düşünmeye çalışıyorum 😄