Abdisumeyye Milasmom brnim oğlumda 1 yaisnda 9 kilo cok hareketli qma iştahı da yok ne yaoacagim bnde bilemiyorum canjm 🤦♀️
Abdisumeyye DenizRuya brnim oğlumda oyk4 canim kilo alımı az cok sukur sağlıklı ama yaşıtlari gibi olmayinca üzülüyor insan biraz nasil faydasini gördn mu bebegin toparladi mi
DenizRuya Abdisumeyye Yani biraz biraz etki etmeye başladı şükür ama çok büyük bi değişim yok henüz düzenli kullanınca başlıyormuş etki etmeye kullanmaya devam ediyorum bakalım
Sedaras Milasmom benim oğlumda sevdiği şeyleri yer sevmediklerini zorla yediririm insan tabi yesin istiyor ama önemli olan sağlıklı olmaları
Abdisumeyye DenizRuya şükür canım yüruyor mu bebegin senin bnm oğlanda öyle pek iştahlı degil doktoruna soyleyim bi neye başlarsak artik
ikibaloglaninanasi Milasmom benim oğlumda 1 yasında ve 8.5 kilo ama çok hareketli ve yemek yemiyor sadece emiyor ne zaman versem gazından atıyor ek gıdayı kabul etmiyor
Milasmom ikibaloglaninanasi ne yapcaz boyle bizimkide istahsiz yemek yemiyo bir iki kasik yiyo o kadar . protein almasi lazim bunlarin hergun et yemesi lazim cikmaza girdim🙄
ikibaloglaninanasi Milasmom biz yicez sütten geçecek tabi bebeğin yediği gibi olmaz ama ne yapalım yemiyorlar 😒 balık yağı iştah aciyomus onu kullanmayı deneyecegim bakalım ise yarar insallah
DenizRuya Abdisumeyye Yürümüyor daha tam 2 3 adim atıp düşüyor ama çook aşırı hareketli söyleyin vitamin değerlerine bakıp başlatır belki bişey
Oozzee DuyguM benim oğlum 7 aylık kontrolünde 7400 gramdı. Eşim ve ben minyonuz, doktoru çok normal diyor. Sizin de öyledir, canınızı sıkmayın, kimseyle de mukayese etmeyin derim.
Ygz Milasmom aynı kilo aynı yaştalar 🤦🏼♀️ Hastanede yattık kanında enfeksiyon vardı iyice düştü. Doktorumuz özel kilo aldırıcı mama verdi
Elf28 Ygz memnunmusun bizimde doktorumuz yazıcak bu ay sevicekmi bilmiyorum ya 2 aydır aynı klo da alıyor ama yne hemn dusuyor asırı hareketli
Ygz Elf28 merhabalar. Daha yeni kullanmaya basladık. Bizimkisi vanilyalı sever bence benm oğlum sevdi. Kakaolusu cileklisi muzlusuda var. Benm oğlanda aşırı hareketli devamlı evde yürüyoruz parmak şıklatarak🤦🏼♀️
Abdisumeyye DenizRuya aynn canjm bnm oglanda oyle ama dün cimlerde yürüdü ya nasil mutlu oldum evde korkup yürümüyor ama