Milasmom benim de büyük oğlum 1 yaşında 8 kg’dı.Çok iştahsızdı,neler neler denedim bi bilsen.2 yaşından sonra iştahı kendiliğinden birden açıldı,hızla kilo almaya başladı.Şimdi 7 yaşında kilolu bi çocuk.Artık fazla yemesin diye bakıyoruz hatta ara ara da uyarıyoruz.Önemli olan sağlıklı olması bende çok üzülüyordum ama gerçekten boşuna☺️