AngelMotherr yaa Allah razı olsun cidden nazarlardan korusun Rabbim bebeklerimizi 🤲🏻 zaten evden pek çıkmıyorum havalar aşırı sıcak.. benim bebekliğim de çok tombişmiş genetik galiba ama 3 aydan sonra bebek hareketleniyor yA kilo alımı yavaşlıyormuş 6 aydan sonra bir tık daha yavaşlıyormuş normal değerlere geliyormuş annem öyle söyledi 🤷🏻♀️ Sağlıklı olsun da bebeklerimiz 🤲🏻 Korktum instagramda doktor hormanel sıkıntı olabilir 7 kilo normal değil yazmış 😒 içimi rahatlattınız valla sağolun