her bebek farklı oluyor canım. benim oğlum 4855kg doğdu, büyük bebek olduğu icin mecburi sezaryen oldum. Şu anda 4 aylık ve 7660kg, sadece anne sütü alıyor. Normalde bu ayda doğum kilosunun iki katı olmalı deniliyor ama doktorum herşey çok iyi dedi, zaten 4. ayda nerdeyse 10 kilo olmasını bekleyemeyiz. Anne sütü ile beslenen bebekler kendini dengeliyor dedi doktorumuz, ek gıda vs başlayınca kilo takibi daha önemli olacak.