Pressannesi babanin isini bilmiyorum ama benim cok zorlandigimdq babasi kucaginda gezdirerek mayistiriyordu disardayken. Uykuya dalarken ben aliyordum yada uyurdu uykusnda emzirirdim. Uyurkende cok guzel emiyorlar. En azindan disarda bize kurtarici babaydi. Sonra sonra babada da uyumaya alisinca valla cok iyi oluyor. Tavsiye ederim. Hem cocuk baba iliskiside gelisiyor. Esim sey diyor kucagimda uyuyunca cok guzurlu gevsemis ve rahatlamis gissediyorum. Resmen emzirmeden oksitosin salgiliyorlar. Baglari cok kuvvetli oluyor. Hemde baska uyuma sekillerine alisiyor. Sonra ayakta bebek arabasinda salincakta falan da uyumaya basliyor cocuk. Beslenme sikintisi olmadigi icin diyorum rahat edersiniz. Bizimkinde dildudak bagi vardi. Uyusada emzirmek zorundaydim ben az emiyordu cunku. Siz daha rahat edersiniz cesitli sekillerde uyursa.
Uyku egitimi dusunmustum hatta o donem de ama vermedigime pisman degilim. Zamanla cocuk dunyayla iliskisinide belli duzeude halledince inanin siz sadece yatsanjz bile o gelip amuda kalkarak emiyor gerekirse. Her sekle giriyorlar😍😍😍😍 asklarim mucizelerim.