Herkese iyi akşamlar kizlar sizlere bir sorum olacakti şimdi şöyleki 5 aylık bir kızım var doğduğundan beri huysuz ve gazlı bir bebekti buyuzden bir çok kez meme redleri yaşadık bende bu surecte ayakta gezerek emzirdim aç kalmasın diye fakat artık bu bir aliskanliga dönüştü. Gezerek emziriyorum uyuyor yatırıyorum 1 saat sonra uyanıyor ve asla tekrar emmiyor bir sonraki gezerek emme süresini bekliyor 2 saatte bir uyuyor yani . Artık çok yıprandım evde sorun olmuyor fakat dışarı çıktığımda gezerek emziremedigim için benim için çok büyük bir probleme dönüşüyor bende artık oturduğum yerden emzirmek rahatca bebeğimi alıp dışarı çıkmak istiyorum ama oturarak meme verdiğimde asla ağzına almıyor ve çığlık cigliga ağlıyor önerilerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum arkadaşlar bende keyifle emzirmek istiyorum artık 😢