Mihriban36 yavrum tam tersi benimki geç başladı onu diyorum😅 daha 10 aylık zaten geç değil ki, önemli olan babıldaması şuan anlamlı kelimesi olmayabilir. Benim oğlum anca 1 yaşından sonra mama baba demeye başladı ki daha yeni yeni geldi, gitti, çizgi, kedi vs demeye çalışıyor o da yarım yamalak😅