Mihriban36 Slm kizlar bebeğim 10 aylik sadece baba diyor bugun doktor kontrolü vardi sordum doktor konusma tembelligi yapiyor olabilir dedi gelisim bozuklugu muydu neydi oraya yonlendirdi orasi da kapaliydi gidemedik acaba bebegi 10 aylik olanlar bebekleriniz hangi kelimeleri çıkarıyor kac kilo biraz bilgi verir misinz
Klymeneninatlasi Mihriban36 baba mama dede gibi tekrara düşen kelimeleri var mı diye soruyordu o zaöan doktor bize yada bagılda mı neydi kendi kendilerine çıkarttıkları sesler için
Sefeff Mihriban36 10 aylik bebegin ne soylemsi gerekiyir ki. Benim kizimda baba birde gel gel diyordu o zmanalr. Hiçte gerilik yoktu yani 20 aylikken de tamamen konuşmaya başladı
Handehlal Mihriban36 daha 10 aylık bebek nası konuşma geriliği olur ua benim oğlumda 10 buçuk aylık baba dede anne gbi şeyler söylüyor yani babıldamaları yapıyor kendi kendine de anlamsız şeyler de söylüyor ama yetersiz demek için çok erken değil mi başka bi doktora danışn bnce gayet doğal her bebeğin süreci farklı zamanla olucaktır siz ona kitaplar okuyun bol bol konuşun
Mihriban36 Klymeneninatlasi babıldanma donemi diyorlar. Sadece baba çıkıyor simdilik baska kelime yok
Gerekyok Mihriban36 benim kızım da mama dede baba dit del diyo😄 amaaa cookkk tatlı yaaa deliriyorum ❤️
Mihriban36 Sefeff konusmadan kasit sizin bizim gibi cumle kurmasi degil tabi ki onlarinda aylarina gore belli bir persentil var. Onu soyluyorum
Eksilimon Mihriban36 popo üstünde gidiyor emeklemek istemiyor yürümüyor genelde yaşını karşılıyor bebekler yürümek için zatn
Mihriban36 Handehlal konusma geriligi degil tembellik yapiyor olabilir dedi doktor. Ben kitap okuyorum herseyi ona analtarak yapiyorum doktorumuz da cok iyi cok ilgili hakkini yiyeymem anlamsiz kelimeler de cikariyor arada. Hatta gecen kaynanam vah vah dedi oda iki defa tekrarladi yakisikli oglum dedi o da akisikli diye bisey cikardi ama simdilik anlamli sadece baba cikiyor o yuzden merak ettim sadece biz mi oyleyiz
sutlukahve Mihriban36 bebegim 10 aylik anne baba ebe dede qbla He diyor sürekli yanında konuşun bide genetik olabiliyor konuşma gecikmsi
Zerazehhra Mihriban36 Ben özel eğitim uzmanıyım. Şuan daha çok erken, sadece baba diyor olması çok da sorun değil. Siz bol bol bebeğinizin çıkardığı sesleri taklit edin. Bebeğiniz ile oyun oynarken hayvan seslerini taklit edin. Yani ona bol bol model olun. Tablet TV vs asla izletmeyin. Resimli Kartlar ile çalışın. Bir de kitap okumaya başlayın. Göz kontağı ve taklit içeren oyunlar oynayın ( ceviz adam patates adam anneni seviyorsan alkışla gibi şarkılar var ya onları siz söyleyin). Taklit göz kontağı ortak ilgi sıra alma bunlar konuşmanın ön koşul becerileridir. Bunların üzerinde durursanız hızlı konuşur.
Mihriban36 Zerazehhra yazdiklarinizin cogunu yapiyorum kitap okuyorum yaptiklarimi anlatiyorum onun yaptiklarini onun sorumlulugu oldugunu anlatiyorum bazilarini anlayip yaptigin da aglamiyor gozume bakiyor ben sana yapma dedim düşersin dedim gibi anliyor. Sarki soyluyorum hatta hikayelstirop anlatiyorum yapiyorum kendimce biseyler
ayseeeasln21 Mihriban36 Anne,baba,teyze,nine,gel,hadi,meme,bay bay diyebiliyor şuan ben yanında sürekli farklı kelimeler söylüyorum şarkı dinliyor kitap okuyorum . Kilomuz da şuan 9,5 kilo .