Deletedmom277 SelimSongur nasıl koktuğunu biliyorum çünkü kızıma da kullandık. Maalesef tadı da kokusu da kötü ama bütün özel mamalar öyle maalesef. doktorlar vanilya şurubu ya da çok az pekmez koyun diyorlar. Ek gıda da alamadığınız için bu durumda yapacak bir şey yok. Ama kilosu gayet iyi. Benim kızım 500 gram vermişti diğer ay biraz alıyordu sonra tekrar veriyordu. Ek gıdaya başladığınız da toparlar inşallah
Dilaraa SelimSongur ek gıdaya geçin ben 4 aylıkken geçtim doktor önerisi ile toparladı alerjik bebekler ek gıda yemeden alamıyor malesef
Dilaraa SelimSongur sebze çorbası yapabilirsiniz, sadece zeytinyağ kullanarak en sondan katın, meyveli pirinç unu, sadece meyve püresi, aptamil veya bebelac veya herhangi bir marka sadece tahıllı olan kutu mamalarından yedirebilirsin iz. Seçenek çok :)
tugceo92 SelimSongur 5 ay için 7500 az değil ki. Benimki 6 ay biterken 6800 du. Hemşire gayet güzel ayına göre dedi. Doktorunuz mu az dedi anlamadım?
Anneolunca_g05 SelimSongur e o şekilde başka mamalar var.cnm doktoruna söylesene bunu yemiyor diye bizimde laktoz alerjimiz çıkti bebelac lf alıcaz onun tadi kotu degilmis sende doktoruna sor
AlyaMerveMina Deletedmom115 kılo alıöı 5ayda yavaslar ama bayanın bebeği 3.aydan beri kılo almıyor soru bu
AlyaMerveMina SelimSongur benm bebegm 5aylık olcak aylık 1 kıll alıyordj mama içiyor 170 200 arasında
AlyaMerveMina Bugra_emre 8 kıloydu ama 4ay aşısındaydı 1 ay oldu suan bılmıyorum 6.ay aşısında ogrencz ek gıdaya gecmedım bıraz 6ay olsun dıyorum senınkı kaç kılo
Bugra_emre AlyaMerveMina 4.aylik asida 7400du şuan kaç bilmiyorum 24 mart dogumlu 5 aylık olmasina çok az kaldı
Cicegiburnundaanne SelimSongur 6 aylikken bebegim 7500du kilosu...8 aylik olduk ancak 8200 oldu kilosu herzamn normal kilosu dedi saglik ocagi siz niye azimsadiniz kilosunu
Cicegiburnundaanne SelimSongur 6 aylikken bebegim 7500du kilosu...8 aylik olduk ancak 8200 oldu kilosu herzamn normal kilosu dedi saglik ocagi siz niye azimsadiniz kilosunu