SelimSongur nasıl koktuğunu biliyorum çünkü kızıma da kullandık. Maalesef tadı da kokusu da kötü ama bütün özel mamalar öyle maalesef. doktorlar vanilya şurubu ya da çok az pekmez koyun diyorlar. Ek gıda da alamadığınız için bu durumda yapacak bir şey yok. Ama kilosu gayet iyi. Benim kızım 500 gram vermişti diğer ay biraz alıyordu sonra tekrar veriyordu. Ek gıdaya başladığınız da toparlar inşallah