KATRE_ Yigitmiray38 Her camide yok canım benim oğlum 2019 doğumlu olduğu için caminin anaokuluna almadılar normal anaokuluna kayıt ettirdim inşallah seneye de oraya göndermek istiyorum 😊 Müftülüğü arayıp sorabilirsiniz
MerveKayraTugra 44 aylık. 3-4 yaş grubuna yazdırdım. Öğlen 12.5 akşam 5. 1 hafta oldu yazdıralı. Çok sevindi. Sürekli öğretmenim olacak. Oyun oynayacam falan diyo.Okul müdürü tam zamanı seneye de kreşe yazdırın dedi.
Esdoel Esra57 Esra57 geçen sene bende anasınıfına gönderdim bu sene sizin gibi camiye kayıt ettirdim. Instagram hesabından baktım çok güzel etkinlikler yapılıyor hoşuma gitti. 🙂