Kızlar oğlum 4 yaşında ve bugün sübyana kayıt yaptırdım epeyce de heyecanliyim nasıl olucak oğlum alisabilcek mi diye biraz içine kapanık bı çocuk hele yeni ortama girince öğretmene de sordum bişey olmaz Allah’ın izniyle açılır dedi ama böyle olup çocuğunu okula gönderenler memnun kaldılar mi acaba 🙈