Canim benim bebegimde catlayana kadar agliyodu aksam saatlerinde basliyodu belki 2-3 saat agliyodu acile goturduk midesi cok sis gazi var dedi rontgen cektir dedi . Cektirdik ve tum vucudunu midesini gaz kaplamis dedi . Gaz damlasi kullaniyodum zaten yeni baslamistim 7-10 gun sonrasinda fayda eder damla dedi . Kaka yapamadihi icinde popodan su gibi bisey sıktırdı . Gaz masajlriyla damlalarla aglama krizleri bitti . Doktora gotur kesinlikle . Artik cocugun aglamasindan dayanamyip bende agliyodum feryad ediyodu cunku gecms olsn sizede