Emfask benimki 2,5 aylık yanında biri olmayınca ağlıyor sürekli. Biri olacak konuşturacak oynatacak onu istiyor odadan çıktığım gibi çığlığı basıyor hatta uyutuyorum baya derin uyuyor gibi uyuyor gidip bişeyler yiyim Diye odadan çıkıyorum uyanıp ağlıyor Ya