Pnarferah almıyorlar. Bizden almadılar kaç kez gittik. Sadece buna önlem olarak neredeyse her poliklinikte bir nöbetçi doktor bırakıyor çakallık yapıyorlar. Mesela çocuğunu götürdün acilden almıyorlar çocuk polikliniğinden alıyorlar mecbur ödüyorsun ücret