Kadifemsii normalde ödenmiyor diye biliyorum dün bende gittim aldıla da. Bide işin ilginç yanı ben devlet Hastanesi’ne gittim tedavi olacak diye bu ay korunmadım beta HCG bakılıp ona göre tedavi uygulansa dedim ve beni muayne etmedi sen kadın doğuma gideceksin o zaman dedi.