Onurbunur hatırliyorumda Bendede vardı ön dislerim ayrıktı kendiliğinden düzeldi benim kızımdada vardı şu anda 6 yaşında dişleri ayrık ama büyüdükçe düzeliyor korkmayın normal bir durum bu hatirlıyorumda dişlerim o kadar ayrıktı ki anneme hep araya et koyalımda böyle ayrı ayrı olmasın dişlerim derdim hep 😂😂🤣🤣ama korkulacak bir şey yok muş kendiliğinden büyüdükçe düzeldi dişlerim inci gibi oldu