Onurbunur Sizce dudak bağı var mı emmesinde kilosunda sorun yok ilerde kesilirmiş yoksa ayrık diş olurmuş da tabi kesin dudak bağımı bilemedim
Elifdm Onurbunur sizinki kendi kendine kesilecek gibi durmuyor bir çocuk cerrahına gidin onlar kesiyor çok çok küçük bir işlem.
bilgekizinannesi Onurbunur ben de bebeğimde fark ettim kilo alımı normal doktora söyledim pek önemsemedi ama içim de rahat değil şu an 2,5aylık
Rabiaugur Onurbunur benim bebeğimde var emmede sıkıntı oluyor memeyi tam kavrayamadığı için meme uçlarım yara oluyor randevu aldık doktora gittiğimizde göstereceğiz kilo alımı iyi silikon uçla emziriyorum şimdilik 2 aylık bebeğim
Muhammed123 Onurbunur oğlumda dil bağı vardı 10 günlükken cerrah kesti çok şükür bir sorun olmadı bence bir cerraha götürün dil bağında konuşmasını engeller demişlerdi şimdi 6 aylık ses çıkarıyor inşallah konuşur bakalım ama beklemeyin doktora götürün
portakalcicegi7 Evet dudak bağı ,dişler ayrık oluyor Buda doğru . KBB gidin görüşün benim bebişim de de var 4. Ayı bekliyorum
portakalcicegi7 Onurbunur 4 aya kadar poliklinikte 4. Aydan sonra ameliyathanede yapılıyor dedi doktorumuz o yüzden 🙏😊
Tugcedmr bilgekizinannesi benim bebeğim de vardı bu şekilde sağlık odağındaki hemşire dil altında olur bağ üst tarafta olmaz dış çıktıkça düzelir bunu kim dedi saçmalama dedi
Onurbunur bilgekizinannesi doktorumuz iyi bir doktordur dilaltı bağır yoksa beslenmesinde sıkıntı yoksa bu durumun pek önemi yok dedi
portakalcicegi7 Tugcedmr yanlış bilgi altta da üstte de olur insanları emin olmadığınız konularda yönlendirmeyin
Tugcedmr portakalcicegi7 şuan yönlendirme yapmıyorum ki hele sizi hiç ilgilendirmez şuan yazdıklarım hemşirenin dediğini diyorum onlardan iyi bilmiyosun
Tugcedmr Onurbunur bilmedigim konu değilmiş bak bizim hemşiremiz de demişti direk sen yargılama herkesi bence
portakalcicegi7 Onurbunur evet süt dişleri zamanı da yaptırabilirsin estetik açısından dişler ayrık olmasın diye sağlık açısından bi engel olmuyor .
bilgekizinannesi Rabiaugur benim bebeğim de başlarda çok doğru ve güzel emiyordu zamanla üst ve alt dudak kapalı emmeye başladı bilmiyorum etkisi var mıdır
portakalcicegi7 Tugcedmr Size bir tavsiye öyle körü körüne tek bir kişinin söylediğine inanmayın . Alanınız olmayan konularda bilgi değerlendirmesi yapmanız da çok komik 😀