Sara1904 geçmiş olsun ne ameliyatı acaba ? Ya aslımda ateşi düşürebiliyorsanız antibiyotik çok da yararlı değil. İnsan bağışıklığını engelliyor bence. Küçüklükten alışıyoruz hastalıkları yenemiyoruz ama eğer ateşi düşmüyor ve hastalıkla savaşamıyorsa vucüt kullanılmalı. Bunu da en iyi doktor bilir bence. Siz emin olamadı iseniz başka bir doktora daha gidin. Eczacı arkadaşlarımız ateşin tehlikeli olduğunu ve verilen antibiyotiklerin zararsız olduğunu söylüyor.