Syr Gece ilaç için post açmıştım malesef ilaç işe yaramadı acile gittik antibiyotik verdi ama uzman doktor görmeden başlamak istemedim. Sabaha kadar düşmedi 4 saat ara ile iki kere parol verdiğim halde. Sabah tektar 39.2 görünce hemen duşa soktum sonra çocuk doktoruna gittik. Tahlil yaptılar dolven verdiler sonuçlar yeni çıktı. Henüz doktor yorumlayamadı öğle arası diye. Ama ateşi kesinlikle düşmüyor. 38.4 şuan 39 olduğu Bİle oluyor ne yapacağımızı şaşırdık bir çözümü olan varsa yardım etsin lütfen
Semaa_ayar Syr benim kızım da ateşlendi tüm tahlilleri temiz çıktı. Üç buçuk yaşında 40 bile oldu ateş. Çok inatçıydı 38in altına asla düşüremedik acillerde serum takıldı o bile fayda etmedi inanın. Tahlilleri temiz çıktığı için de doktor antibiyotik vermedi. Başka doktora götürdük ateş üç günden fazla sürdüğü için antibiyotik başlayalım dedi. Antibiyotikle düştü artık. Bi de 4 saat arayla dönüşümlü dolven ve calpol kullandık toparladı çok şükür ama perişan olduk o da biz de. Yakınlarım covid geçirdiğini düşünüyor.
Shewolff Syr korona muhtemelen 😔😔sürekli tekrarlayan ve dirençli ateş bebeklerde genelde maalesef bunun göstergesi bizde 1 hafta önce yaşadık 😔
Davuteren Syr limonun suyunu sıkın çorapları limon suyuna batırıp giydirin faydasını beş dakika içinde göreceksiniz
Brokolilim Syr Hakiki Gülsuyu bulabilirseniz eğer her yerine sürün durun ateş düşürür çörekotu yağı udihindi yağı limonundaysa sıkıp içirin portakal sıkıp içine limon damlatın içirin ateş düşürür
Syr Shewolff bende öyle düşünüyorum birde ben rahatsızım muhtemelen benden geçti tabi ben iyiyim kovid bile olsa aşım ve geçmişim olduğu için hafif geçiriyorum sanırım ama kızımı ağır yakaladı
hlmeoztrk Shewolff bizde de koronadan şüphelendi doktorumuz test istedi negatif çıktı şükür enfeksiyon olmuş ondanmış düşmeyen ateş
Birfincankahvee Syr antibiyotik artı atom serum yapsalar düzelir benim oğlum bu şekilde düzeliyor . Ve ben artık asla hastaneye gitmiyorum. Evde sağlık hizmetleri var hemen çağırıyorum geliyorlar yapıyorlar ya da ben gidiyorum. Hastaneye gidince bi ton tahlil masraf . Oğlum asla o şekilde de iyileşmiyor atom serum yemeyene kadar
Shewolff Syr benim de aşım vardı ama ilk defa olmuştum geçen hafta ateşim 42 43leri gördü oğlumun da 39buçuğu gördü biz hastanede yattık 3 gün antibiyotik tedavisi gördük 😔çok zorlu bir süreçti allahım kimseye yaşatmasın şuan oğlumda acaba bir sorun yarattı mı bir yerine zarar verdi mi diye kafayı yiyorum
569767 Bizde sizin gibiydik geceden beri antibiyotik verdi yolladı acildeki dr mecbur kullanacaz boğaz enfeksiyonu olmus
Pinky35 Bizim 5 gun gitti ates tahliller virüs var die gösterdi fakat bukadat çok yangın yoktu 38,5 bir gun sonrasında 37,5 gibiydi
Sara1904 Syr kan enfeksıyon değerim hatırlıyor musunuz bizim 12 çıktı antibiyotik gerek duymadılar bana kalırsa yüksek
Shewolff hlmeoztrk negatif yanılabilir ama pozitif net tanı demişti doktorumuz asla korkutmak için değil sadece dirençli ateşin şu sıralar başka bir sebebini görmedim o ediyorum yine de şükürler olsun öyleyse çok sevindim 😍🥰🥰🥰🙏💕
hlmeoztrk Shewolff aynen haklısınız çoğu öyleymiş maalesef doktorumuzda dedi kime test yapsak pozitif çıkıyor dedi ama şükür atlattık 3 gün hastanede yattık ama 😞
Shewolff hlmeoztrk olsun önemli olan geçmesi kafanıza takmayın bende maalesef o süreci hastanede geçirmiş biri olarak ne kadar zor olduğunu anlayabiliyorum rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah
Ayseee27 Syr benim kızımda geçwn hafta ateşlendi antibiyotikten mi bilmiyorum onu verdikten sonraki gün düştü ateşi 3. Gündüştü 2. Gün verdim antbytk diğer günler calpol fln vermiştim vucütta enfeksiyon varsa ateş düşürücüule geçmiyor boğaz dediler ilaçtan başka bişey yapmadılar 38-40 arasıydı hep onun ateşi düştü ben halsizleştim serum yedim biraz kendime geldim ertesi gün koku gitti tat gitti 3. Gün benim koku az önce baktım geri gelmiş bence covid geçirdik
Syr Ayseee27 zaten ben rahatsızım kızıma benden geçti muhtemelen ama korona ise benim ki çok hafif geçtiği için korona gibi düşünmedik. Gerçi şu an koku tat yok bende de. Ama daha önce korona olmuştım 15 20 gün gelmiyordu koku tat. Biz de antibiyotikle düştü şükür
Syr Sara1904 şimdi gördüm mesajı kusura bakmayın. Crp olan değer 10.8 yazıyor normal değer aralığı 0-5 arasıymış. Antibiyotiğe başlayınca düştü ateş şükürler olsun