Busr21 merhaba, benim oğlum haftaya 11 ayına girecek ve gerçekten inanılmaz yaramaz bi çocuk, gören sabır diliyor o derece ☺️🤦🏻♀️ Zor oldu ama bi uyku rutini oluşturdum. Odasına gidiyorum, yatırıyorum ‘dandini dandini dastana’ ninnisini açıyorum. İlk 5 dk çırpınma süreci oluyor, kalkıyor odadan çıkmak istiyor. Konuşmadan sakince geri yatırıyorum (bu süreçte ben hep yanında yatar pozisyondayım,asla ayağa kalkmıyorum,doğrulmuyorum,konuşmuyorum) sonra ninniye dalmaya başlıyor ve 5 dk kadar da sağa sola dönerek uykuya dalıyor. Ben ninni söylemiyorum, pış pış yapmıyorum, poposuna da vurmuyorum. Gözlerim kapalı uyuyor numarası yapıyorum yanında. Kendisi uyuyor. Çoğunlukla o uyuyunca bende yanında uyuyorum, fırsattan istifade dinlenmiş oluyorum ☺️ bütün uykularımız bu şekilde oluyor, akşam uykusunun tek farkı uyutmadan 1 saat önce duş aldırıyorum, dinleniyor sakinliyor böylece uykuyu daha güzel topluyor. Ayrıca dipnot; uykuya dalmakta çok zorlanırsa müslin örtüyü veriyorum yüzüne kapatıp hemen uyuyor :) Umarım yardımcı olabilmişimdir 🙏🏻