asya123_ bu dediğiniz gibi olmuyo işte doktorun kendiside söyledi zaten ne kadar yesende gelmeyince gelmiyo bazı anneler var yemediği halde sütü göğsünden taşıyo dedi. Ne yediysem getiremedim birazda genetik bu süt gelme olayı. Bol bol emzir dediler bol bol emzirdim göğsümde tık yok azaldıkça azaldı mama verdim verme dedi kilosu sınır altında çıkınca ver dedi en son gittiğimde ver demesine rağmen niye verdin diyo. O yüzden herkes bebeğinin doyup doymadığını biliyo emzire bilen elbette emzirsin ama sütü azalan sütü olmayan mama yedirsin yok ben emziricem diye inat edip çocuğumu aç bırakamam