Gulpekmezci doktorları beslenme açısından çok dinlememek gerek bence. Çünkü benim sütüm yetmiyo diye geceler sadece yatarken mama veriyodum aç yatmasın diye aile hekimine gittiğimizde doktor mama verme sadece anne sütüyle beslemeni istiyorum falan dedi vermedim ertesi gün sabahtan akşam 4 e kadar uyumadı çok ağladı bide mama vereyim dedim mama verdim meğer açlıktan ağlıyomuş uyumuyomuş kızım. O gün yattıktan sonra sabah kadar uyudu. 1 ay sonra aile hekimine gittikten sonra kızımın kilosu sınır altında çıktı mama veriyomusun dedi bende evet sadece yatarken dedim durumu anlattım uyumadı falan dedim kilosu sınır altında mamayı günde 3-4 e çıkar dedi çıkardım geçen gün gittiğimde bana mama verme dedi yeniden kilo alımı da fazla olmamış ek gıdaya geçirdi kilo almadığı için. Herşeye zehir gözüyle bakıyolar anlicağın. Bu sefer gittiğimde de niye ek gıdaya başlattın derse şaşırmam. Diyen kenfisi ama dememiş gibi davranıyo anlam veremiyorum. Dinlemeyin beslenme konusunda kimseyi ne annenizi ne kaynananızı nede doktorunuzu. Bebeğinizi sadece siz tanıyosunuz siz ilgileniyosunuz doyup doymadığını siz biliyosunuz