Diyetisyene gidiyorum ,21 inde başladım henüz daha 2 kilo verebildim..1 hafta sonunda liste verdi ama henüz bi değişiklik yol.. bide adet olacağım şişkinlik var onun da etkisi var sanirjm..Ama benim boyum 1,56 kilom 75 şuan ve acilen kilo vermem lazım gerçekten çok yoruluyorum.. Sezeryan olunca şınav da çekemiyorum basit leslie yapıyorum..Bir de çalışıyorum, gerçekten çok ama çok yoruluyorum yollarda..ayağımda nasır olustu aylardir gecmiyor..Ne olur en hızlı kilo verebilirim,detoks önerisi falan olan varmi ?10 kiloyu atsam sonra dikkat edeceğim.. akşam 1 saat yürüyoruz eşimle leslie yapıyorum bazen..3 litre suyu tüketiyorum..ekmek hiç yemiyorum..Ne yapacağım daha ya?? 😞bekarken 65 kiloydum o bile bana çok gelirken simdj 75 kilo ya şaka gibi..