Mrvaltndsss evet ben yiyodum süt ürünleri. Kaç aylık sizinki? Bizim de öyleydi şimdi gündüz iyi ama gece sabaha kadar kıvranıyo. Aşırı ağlayan bi bebek doğduğundan beri maalesef ağır kolik dedi doktorlar 3 ayda geçer diye bekledik hep ama geçmedi hala çok gazlı hala çok ağlıyo 😬 3,5 aylık şu an. Gündüz daha iyi olmaya başladı ama geceleri uyku yok 😓 gecenin 2si 3ünde bezini çıkarıp tuvalete tutuyorum öyle bir gaz çıkarıyo ki hiç bi yetişkinde bile duyamazsınız.