tazeanne97 biraz çocuklada ilgili ilk kızım gece 3 4 e kadar uyumazdı öğlene kadar da uyanıp emip geri uyurdu işe başladım gece uyumuyordu bakıcıda ben gelene kadar nerdeyse uyuyordu hamak aldık tavana asılı sallaya sallaya 12 1 e düşürdüm uykusunu ama gece zaten trilyon kere kalkıyordu ,8 aylıkken memlekete gittik orda erken kalkmak zorunda kalıyordu o yüzden de akşam 9 10 da yatmaya başladı eve gelince de sürdürdük bunu cunku işe gittiğimde sabah 6 bucuk 7 de uyanıyor gece geç yatınca uykuyu almamış oluyordu . Şuan doğum izninde evdeyim 22 bucuk aylık oldu gece 12 oluyor yine uyuması anca biz yatarsak uyuyor yoksa bir oyana bir bu yana durmuyor sabah erken kaldıranda olmadığı için istediği saate kalkıyor genelde 8 9 gibi . Ama ikinci kızım 2 bucuk aylık o gece 11 gibi uyuyor genelde bunu özellikle ayarlamadım mesela kendisi yapıyor daha once 9 gibi uyuyordu bu defa sabah güneş doğarken tamamen uyanıp uyumuyordu geri şuan 11 gibi uyuyor uyu uyan em derken ablası ile kalkıyor iki üç saat durup geri emerken uyuyor şuan uyku eğitimi vermek için erken biraz çocukla alakalı bu durum sallıyorsan sallayarak ayarlamaya çalış sallamıyorsan da biraz daha beklemen lazım düzeltmek için uykusunu