kurabiyem28 oğlum 1 yaşında yaklaşık 3 aydır yerde yatıyorum çünkü yatagimdayken sabahın köründe yanıma geliyordu ve düşme tehlikesi oluyordu şimdi küçük bir oturma odamız var yere yer yatağı yaptık büyük kapısını kapatıyorum odanın içinde ona zarar verecek her şeyi kaldırdım uyansa da kapı kapalı dolanıyor oyuncak oynuyor arada benim üzerimde geziniyor ben yatıyorum 😄😄