kurabiyem28 Deletedmom_23 Allahım sana geliyorum. Maşallah maşallah hamarat hatun🌺🌺Bende kahvaltıya gelebilir miyim. 🙈😅
kurabiyem28 Minikyavrumbenim Amin amin maşallah size 🌺🌺 3.kez yatırdım hâlâ uyuyor. Arada gözünü açıyor sallıyorum. Ayak üstü bir şeyler yedim eşimi bekliyorum.
kurabiyem28 Melis2015 kolay gelsin 🌺 yarım saat uydu için hiçbir iş yapamıyorum maalesef. İşleri eşim varken yapabiliyorum. Eşim yokken kızım uyurken hemen yemek yiyorum ki ayakta durabileyim. Ben yemek yiyene kadar uyanıyor. Şimdi bile 2 kez uyandı. Ara ara sallıyorum.
Melis2015 kurabiyem28 uyuma problemleri var malesef gerçekten biz gece uykumuz düzene giriyor gündüz sıkıntılı inslalah herkesin uykuları düzene girer
Birkedibirbebekkkk kurabiyem28 14 aylio oglum dogdugundan beri sabah 6-6.30 ta uyanir. Gece de 3-5 kere mutlaka uyanir. Uykuya hasret anne babalar olarak sabirla uyuyacagi zamanlari bekliyoruz 😁 3 yaş diyorlar bakalim hahhaha
kurabiyem28 Birkedibirbebekkkk bence nasıl alışıyorlarsa öyle devam ediyorlar. Ama inşallah 3 yaştır. 2,5 yılımız var desenize 😅🤦♀️
Birkedibirbebekkkk kurabiyem28 Evet bastan belli ediyor bebekler kendini. En bastan uyuyan hep uyuyor. Bizimde daha cook yolumuz var daha 14 ayligiz. Kismet artik bakalim ☺️
Nargiza97 kurabiyem28 😂 5de uyandı 1.5 saat dayanabildim sonra kundaklayarak salladım uyudu halada uyuyor. 3 aylık kızım
Deletedmom_58 kurabiyem28 çok teşekkür ederim ,eşim işten gelsin ben de öyle düşünüyorum inşallah ,salgın var sanirim ben şehir dışında yakalandım eşim burda ayrı ailemde herkes hasta yaa.Size de geçmiş olsun
SSMOM kurabiyem28 aynı durumdayız 5. Ayında ve sabah 5 veya 6 da kalkıyor gündüz derin uyku yapmaya çalşyr bugün ağlama krizine girdi geceleri de derin uyumyor
kurabiyem28 SSMOM Allah yardımcınız olsun. Gece gündüz kavramını iyice öğrendi mi acaba. Derin uyku gece olsa daha iyi .. bizim gece aktif uyku da oluyor derin uyku da
Deletedmom_112 kurabiyem28 önceden 7′ye 8′e kadar uyurdu sadece acıkınca kalkıyordu, büyüdükçe hareketlenince huyu değişti, battaniyesi ile beşiğiyle, hatta eliyle ayağıyla oynuyor tekrardan uyuyamıyor
kurabiyem28 Deletedmom_112 beşli bir yaşa kadar böyle huy değiştirecekler demek ki. Allah bize güç kuvvet versin🌺🤲
ikiPrensesAnnesi20 kurabiyem28 amin cnm işte yavaş yavas düzen otuturuyorum benim kız salanarak uyuyo malesef
kurabiyem28 ikiPrensesAnnesi20 inşallah hemen düzelir. Bizimkide kucakta ya da memede uyuyor 🤦♀️🤦♀️