Aile hekimi hemşireleri kafalarına göre mi salliyo bilgi veriyo anlamıyorum korkutmaktan başka yaptıkları bise yok bizede bingildagi kapanıyor fln dedi korkuttu çocuk doktoruna götürdüm 3 ayı doldurmuş kapansada olur artık hemşireler bilmiyormu yanlış bilgi veriyo diye kızdı