Kadernur sağlıklı olsunlar da boyun hiç bir önemi yok ilkokulda hatırlıyorum çok kısaydim hep en önde otururdum ama çok süt içmiştim orta okulda atak yaptım birden uzandım uzarlar merak etme ben takmıyorum başta bana da çok kısa geliyordu doktora sordum ne bekliyonuz çocuk basketçi mi olsun gayet iyi demişti 😀