Ayso5 3 gündür bebeğimin ateşi 37-39 buçuk arasında değişiyor. Zıbınla kalması dışında hiç müdahale etmiyorum. Vücudu görevini yapıyor çünkü. Bugün yoğun şekilde burnu akmaya başladı. Demek ki virüsler öldü ve vücut artık onu atıyor. Sabırlı olun derim..